جستجو

تبلیغات



طراحی مدلی برای سنجش تجربه مشتری در حوزه پولی و بانکی/عاشقی حسن

    طراحی مدلی برای سنجش تجربه مشتری در حوزه پولی و بانکی

    نویسنده :

    حسن عاشقی، دانشجوی دکترای مدیریت و پژوهشگر منتخب نظام پولی و بانکی 

    حجت اله دهقان، کارشناس ارشد مدیریت و کارشناس پژوهش

    چکیده

    هدف مقاله حاضر، شناسایی مولفه ها/عوامل و مشاخص های مربوط به سنجش تجربه مشتریان به منظور طراحی مدلی کاربردی برای مدیریت تجربه مشتریان در در حوزه پولی و بانکی است. برای نیل به این مقصود در یک مرحله، با رویکرد فراتحلیلی، ادبیات و پیشینه موضوع"مدیریت تجربه"در پایگاه های اطلاعاتی، کتابخانه ها، اسناد و گزارش ها مورد مطالعه و در مرحله دوم، با رویکرد اکتشافی عوامل و مولفه های مدیریت تجربه از نگاه گروه کانونی و برخی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

     یافته های مطالعه بیانگر این است 9 عامل و مولفه و بیش از 53 شاخص در طراحی مدلی برای سنجش تجربه مشتریان در حوزه حوزه پولی و بانکی مطرح است.

    در یک برداشت کلی می توان نتیجه گرفت برای مدیریت تجربه در حوزه پولی و بانکی و طراحی مدل برای سجش تجربه مشتریان، توجه به عناصری که در نقطه تماس مشتری با بانک مثل منابع انسانی، منابع فیزیکی، محصولات و خدمات، تعامل با مشتریان دیگر، درگاه و فضاهای اینترنتی و غیره مطرح هستند،ضروری است.

    کلید واژه ها : مدیریت تجربه ، بانک و مشتری


    این مطلب تا کنون 36 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ دوشنبه 28 تير 1395
    منبع
    برچسب ها : تجربه ,مدیریت ,پولی ,حوزه ,طراحی ,بانکی ,مدیریت تجربه ,حوزه پولی ,طراحی مدلی ,سنجش تجربه ,تجربه مشتریان ,برای مدیریت تجربه ,سنجش تجربه مشتریان ,س ,
    طراحی مدلی برای سنجش تجربه مشتری در حوزه پولی و بانکی/عاشقی حسن

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز پنجشنبه 10 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر